Z kalendarza

Dzisiaj jest
Poniedziałek
20 maja 2024
Imieniny obchodzą
Anastazy, Asteriusz, Bazyli, Bazylid, Bazylis, Bernardyn, Bernardyna, Bronimir, Iwo, Sawa, Teodor, Wiktoria
Do końca roku zostało
226 dni

QR Code

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj1026
mod_vvisit_counterWczoraj3866
mod_vvisit_counterW tygodniu1026
mod_vvisit_counterW miesiącu80168
mod_vvisit_counterOgółem8212306

Twoje IP: 18.224.37.89
MOZILLA 5.0,

Narodowość Gości

Poland flag 66%Poland
United States flag 8%United States
China flag 2%China
Germany flag 1%Germany
Russian Federation flag <1%Russian Federation

Do wakacji

Miłej nauki :)

centrum_1W listopadzie uczniowie klas IV – VIII w ramach realizacji projektu „Bajaderki Matematyczne” pojechali do „Zaczarowanego Świata – Centrum Nauki i Eksperymentu” w Opolu. Dzięki tym zajęciom dowiedzieli się z czego jesteśmy zbudowani oraz do czego nam są potrzebne poszczególne narządy, na co musimy zwracać uwagę podczas zakupów, by zdrowo odżywiać się. Zafascynowali się zagadkami z anatomii i wirtualną wycieczką w świat zwierząt. Zainteresowaniem cieszyły się również zajęcia o źródłach generowania energii odnawialnej. Przekonali się, że ekoenergia to popularna dziedzina przyszłości. Formą pozytywnej rywalizacji wśród uczniów było rozwiązywanie łamigłówek i łamanie szyfrów w matematycznym pokoju zagadek. Na pewno każdy znalazł coś interesującego dla siebie. Następnie uczniowie udali się do Centralnej Biblioteki Polsko-Niemieckiej im. Josepha von Eichendorffa. Zobaczyli archiwum czasopism i wydawnictw książkowych. Po prezentacji na temat śląskich podań i legend dzieci wykonały komiksy do wybranych tekstów oraz mogły wypożyczyć książki w języku niemieckim. Szczęśliwe, zadowolone, z nowymi naukowymi informacjami wróciły do domu. Celem zajęć wyjazdowych było przekazanie wiedzy poprzez zabawę, czyli szansa zaczerpnięcia wiedzy z dziedziny nauki i poznania „nudnej” teorii do strony praktycznej.